Tuesday, July 05, 2005

Die Liewe Nuwe Tazz :P

Dag almal!!!Die Jetta gaan ek MIS - die Tazz se 1300 enjin is nou nie so gewillig soos daai 1.8i van die CSX nie, maar ek is BAIE gelukkig met wat ek gekry het - die genade is groot. Hopenlik nou geen meer elektroniese probleme en amper 'n derde meer kilo's per tenk - 'n man kan maar smile daaroor!

Posted by Picasa
2003 Toyota Tazz 130
43000 km

Hy het nie aircon soos die ander opsie ('n witte nie), maar ek wen darem 2 jaar en 29000km !!! Vir dieselfde prys - so dis fine - ek sal ma die manual a/c ding doen!Ma ek dink ek gaan die Jetta se boot-spasie die meeste mis - so die eerste ding wat gaan gebeur is ma om 'n towbar op die Tazz te sit vir al die kampe :)

Werk baie hard aan my M-skripsie, ry Don. Nam toe om te gaan kuier, speel sondag die 17de weer in die kerk...

GroeteM:)

No comments: