Wednesday, December 20, 2006

Versekering, Medies, en ander twak...


Mense wie se versekering nog deur iemand anders georganize word - wees bly en dankbaar.... baie dankbaar.....

Ek is UIT*******EINDELIK in die pylvakke met die eis vir die liewe Tazz.... en jip, dit beteken ek vlieg Vrydagoggend BFN toe om my Corolla te gaan haal.... :)



Beste van alles - Dial Direct weier om my te verseker: Hulle is van die opinie dat ek 'n te hoë ouderdomsrisiko is, en dat 'n Toyota 1.6 (ok, dit IS 'n RSi... :P 'n sogenaamde "High Performance Vehicle" is... wragtag, ek het baie meer kilo's onder my belt as meeste mense 10 jaar ouer as ek... Hoe oud moet ek dan wees as ek 'n Audi RS4 wil ry?

Anyway, OutSurance het nie 'n probleem daarmee nie, en ek is half tevrede omdat ek hulle about 25% kon afstry op die premie - nou moet die flat se versekering nog bykom... OUCH!!!!

Om nie te praat van Medies nie :) Dis die happyness van vir jouself werk - daar's nie 'n werk wat jou versekering/medies/belasting uitsort nie - jy moet alles self doen. Waarmee ek nie regtig 'n probleem het nie, maar dit *** my af as my premies hoër is omdat 'n ander bliksem in my vasgery het.


No comments: